Jouw online assistent voor jouw technische & administratieve werkzaamheden!

Het is geweldig om de ruimte te hebben om je te concentreren op je eigen bedrijf. Hoe prettig is het om bepaalde taken te kunnen toevertrouwen aan een professional?!

Wat zijn de voordelen van een virtual assistent?

  • De virtual assistent kan overal en online werken 
  • Als ondernemer kan je je focussen op jouw business en jouw kernactiviteiten
  • Als ondernemer bespaar je geld, tijd en ruimte
  • Je kan werkzaamheden overdragen waar jij geen tijd voor hebt of niet blij van wordt
  • Je vindt het prettig als iemand met je meedenkt
  • Door taken uit te besteden ervaar jij als ondernemer een betere werk-privé balans
  • Als ondernemer kan je je agenda efficiënter indelen

 

 

Als virtuele assistent bied ik ondersteuning aan ondernemers. 

  • Het Notion Dashboard. Het Dashboard waar je alles kunt plannen, van to do's, reisplanner, social media, klantportaal en waar je je opdrachtgever/klant tevens toestemming tot kunt geven. Klik hier voor meer informatie over de Notion Tool: Notion | gerdabeerda
  • MS Office ondersteuning. Hierbij kan je denken aan het brengen van structuur en rust in de To Do app, het aanbrengen van een overzichtelijke mappenstructuur in One Drive en het optimaal gebruik maken van Teams
  • Kennis.shop. Hierin kan ik jouw betaalpagina's in maken in combinatie met Stripe
  • Plug and Pay. Hierin kan ik jouw betaalpagina;s maken in combinatie met Mollie en/of Stripe
  • Mailblue. Het aanmaken en wijzigen van jouw e-mail funnel
  • Flodesk. Het aanmaken en wijzigingen van jouw e-mail funnel
  • Toggl Track. Voor het registeren van de werkuren

Administratieve ondersteuning

Naast het ondersteunen van de technische aspecten van het werk, kan ik jou ook ondersteunen bij de administratieve werkzaamheden. Denk aan facturen sturen, contact opnemen met debiteuren, afspraken inplannen met klanten, uitnodigingen versturen, online dossiers vullen & bijhouden, het verwerken van mutaties in systemen, website bijhouden/aanpassen, het versturen van nieuwsbrieven  etc. 

Denk vooral aan werkzaamheden waar jij, als ondernemer, geen tijd voor hebt, maar wel moeten gebeuren. 

Hoe werkt het?


Kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek zullen wij jouw wensen bespreken.

Afspraken
Na het versturen van een samenvatting van het gesprek zullen we vervolgens een vervolgafspraak inplannen om duidelijke afspraken te maken met betrekking tot samenwerking, de beschikbaarheid, het gebruik van online tools, en de wijze waarop we informatie zullen delen.

Let's start
Zodra we zijn gestart, breng ik jou volgens afspraak op de hoogte van de ontwikkelingen en bespreken we de resultaten.